Vše o nákupu

Jak objednávat

Výrobky, které nabízíme jsou vyráběny na zakázku. Přesto, máme některé skladem.  Už i proto, že se často setkáváme s lidmi, kteří neměli možnost se s pravou kůží (pštros, krokodýl, kudu, impala, hroch...) setkat.

Počet druhů zvěře v Jižní Africe a jiných afrických zemích se od počtu zvěře naší země značně liší. 

Pokud si nevíte rady, chtěli byste si ověřit zda je výrobek skladem, nejsou Vám jasné informace - nejjednouší -  dotázat se  mailem, sms, WhatsApp, chatem nebo telefonicky. Pokud nebudeme dostupní nebo na tel. nebudeme reagovat, prosíme zanechte nám  zprávu s nejlépe mailovou adresou a my se vám ozveme.

Předem se omlouváme, pokud nebudeme v nejbližsím čase reagovat. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.) Ale samozřejmě se dá jednat i přes IT techniku.

 

Jak objednávat:

Pokud to bude technicky možné, zboží bude na skladě a společně se domluvíme, osobně se setkáme, abyste si produkt mohli prohlédnout dříve než jej zakoupíte. 

V opačném případě:

  1. Zboží, které máme skladem, lze zakoupit prostřednictvím košíku - vložením do košíku, vyplněním potřebných údajů a ukončením objednávky. Po výběru druhu zaplacení, Vám zboží bude zasláno cca do 3 dnů. Pokud Vám nastane jakýkoliv problém s provedením objednávky- opět nejjednodušší - ozvěte se nám.

 2. Zboží, které je na zakázku tzn. zboží, které byste si nechali vyrobit přesně dle Vašeho přání, se odvíjí od několika aspektů: o jaký druh zboží by se jednalo, druh kůže, možnosti barvy, zda by se jednalo o set. U obuvi - velikost, jakou byste chtěli podrážku, druh kůže, možnosti barvy apod. Vzhledem k tomu, že se jedná o více aspektů, zboží je specifické, doporučujeme osobní (ústní) kontakt - mailem, zanecháním sms zprávy (tam prosím uveďte Váš mail, jméno) nebo telefonicky. U telefonického hovoru se předem omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete, ozveme se později. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Zde v ČR nemáme zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazy, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Osobní (ústní) kontakt doporučujeme i z důvodu, že ne všechno zboží, které bychom pro Vás byli schopni zajistit, nebo, o které byste měli zájem, je uvedeno na našich webových stránkách. 

Dodání zboží

 

  • dodávka Vámi objednaného produktu trvá od 3 dnů (zboží je skladem) až 3 měsíce (skladem není a zboží se musí zadat u výrobce). Bohužel máme i zkušenosti, že některé zboží nám je doručeno také až za několik měsíců a není v našich silách doručení uspíšit. Dovoz do ČR trvá v průměru  10 - 20  pracovních dní. Výroba, doprava, celnice...,  to vše způsobuje dobu, kterou skutečně  uspíšit nedokážeme. Proto prosíme o trpělivost. Informujeme Vás předem o této nemilé skutečnosti, neboť neradi slibujeme něco, co nemůžeme,ovlivnit.  Proto u výrobků, které je vyráběno na zakázku, dobu doručení nejsme schopni určit přesně

 

  • o dodání zboží Vás budeme průběžně informovat. Rovněž se můžete dotázat i vy telefonicky nebo mailem o délce výroby a doručení, abyste alespoň přibližně věděli termín dodání.

 

  • v případě, že se jedná o set (např. stejná barva kabelky s peněženkou a páskem), doporučujeme, uskutečnit objednávku  všech druhů zboží najednou, nebot´ musí výroba proběhnout ze stejných kůží, které byly barveny v jedné várce. Každá série kůží, může vykazovat nepatrně odlišný odstín barvy. Z toho vyplývá, že pokud si výrobky budete přát jako set, musíte nás na toto upozornit. V opačném případě nemůžeme ručit za stejný odstín jednotlivých výrobků.  
  • Pokud si objednáte výrobky ze stejné kůže a barvy postupně, neručíme za přesně stejný odstín barvy.

 

  • Afronatur si vyhrazuje právo na změnu ceny po předchozím písemném nebo ústním upozornění zákazníka, pokud dojde k podstatné změně směnného kurzu měny EUR nebo USD, změn dovozových předpisů a nebo změny ceny výrobcem.

 

  • vzhledem k tomu, že se jedná o vyjímečné, luxusní zboží, pokud to bude technicky možné, nebráníme se osobní schůzce, abyste si ukázkové zboží mohli osobně prohlédnout

 

POBYTY

 

  • taktéž u zprostředkování pobytů se nebráníme osobní schůzce, kde se společně proberou Vaše přání, možnosti a naše doporučení

   

Předem se omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete telefonicky, nebo se ihned neozveme zpět. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Prosíme zanechte nám sms zprávu s nejlépe mailovou adresou a my se vám ozvem. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

 

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazy, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Objednávka

Přesto, že se jedná o výrobky na zakázku, máme některé zboží skladem. A to z důvodu:

 

1. setkáváme se s lidmi, kteří nemají možnost se s přírodní (pravou) kůží setkat, což je pochopitelné. Počet druhů zvěře v Jižní Africe a ostatních afrických zemích je zcela odlišný od počtu zvěře u nás

 

2. nebot´ se jedná o atypické produkty (atypické pro nás, v JAR jsou tyto výrobky tak běžné, že není pravidlem, aby firma na výrobku uvedla své logo), nepředstavujeme zboží na našich webových stránkách pouze prostřednictvím klasického e-shopu, ale uvítáme telefonickou domluvu, případně osobní schůzku a představení zboží. 

Pokud výrobky znáte (druhy kůže a jejich kvalitu), máte zájem si je ihned objednat, jsou na našich webových stránkách www.afronatur.cz označeny možností ihned k nákupu (jsou na skladě), objednávku lze provést prostřednictvím vložením do košíku a pokračovat dle pokynů.

 

Pokud si nejste s něčím jisti, nejjednodušší způsob je nás kontaktovat tel. 00420 775 169 744, přes live chat, WhatsApp, viber, messanger nebo mailem afronatur@gmail.com, nebo zanechat sms zprávu a my se Vám ozvem.

Předem se omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete telefonicky nebo se ihned neozveme zpět. (V tom případě prosíme o zanechání sms zprávy nejlépe s mailovou adresou) . Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat a také ne na všech místech bývá signál. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazy, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Způsoby úhrady
  • Faktura je kupujícímu vždy zaslaná e-mailem nebo spolu se zbožím

 

Způsoby úhrady:

1. PLATBOU BĚŽNÝM BANKOVNÍM PŘEVODEM na účet

Při této variantě:

Zboží je na skladě: Po připsání platby na náš účet, bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1-4 dny na převod z banky  (počet převodních dnů závisí na bance)

Zboží na zakázku: Po připsání zálohové finanční částky na náš účet (pokud nebude domluveno jinak), bude objednávka zadána u výrobce. Po dodání od výrobce, bude zákazníkovi osobně zboží předáno  (platba v hotovosti na místě po vyzkoušení a prohlédnutí zboží) nebo zaslána faktura se zbývající částkou. Po připsání platby na náš účet, bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1-4 dny na převod z banky  (počet převodních dnů závisí na bance)

 

Název banky, bankovní spojení:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. 
Havlíčkovo náměstí 158 
580 01  Havlíčkův Brod 

číslo korunového účtu:

1144218003/2700 CZK

zahraniční platby:

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. 
1144218011/2700 EUR 

Císlo úctu IBAN:  CZ75 2700 0000 0011 4421 8011

 BIC (SWIFT) CODE:  BACXCZPP

 

Název účtu:

Afro-onzi Leather s.r.o.     

Jihlavská 3601     

580 01 Havlíčkův Brod    

 

 

 

 2. Finanční částku za zboží přebírá poštovní pracovník nebo přímo řidič (kurýr) přepravní společnosti

 

  Česká pošta (balík na poštu)                                      

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den v ČR, SR
  • odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí - na poštovních webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán
  • využijte službu sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • avizování sms/email je nedílnou součástí služby
  • balík si vyzvednete na zvolené poště, kdykoli, během její pracovní doby

 

  Česká pošta (balík do ruky)             

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • vaše zásilka bude doručena na jakoukoliv adresu v ČR, SR
  • adresátovi se zasílá SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku
  • ve všední dny se doručuje mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin
  • v případě, že máte zájem o doručení zásilky v odpoledních hodinách, ověřte si nejdříve, zda je ve vaší lokalitě služba Odpolední doručování nabízena. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • na webových stránkách i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení  (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce

 

 3. Zaslání proběhne přes "Zásilkovnu" či "Úloženku"   

 

 4. Finančí částka je hrazena při osobním odběru v hotovosti

  

5. Osobní odběr        

  • na základě vzájemné dohody
Doprava

 

 

 Česká pošta (balík na poštu)                                      

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den v ČR, SR
  • odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí - na poštovních webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán
  • využijte službu sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • avizování sms/email je nedílnou součástí služby
  • balík si vyzvednete na zvolené poště, kdykoli, během její pracovní doby

 

 

 Česká pošta (balík do ruky)     

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • vaše zásilka bude doručena na jakoukoliv adresu v ČR, SR
  • adresátovi se zasílá SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku
  • ve všední dny se doručuje mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin
  • v případě, že máte zájem o doručení zásilky v odpoledních hodinách, ověřte si nejdříve, zda je ve vaší lokalitě služba Odpolední doručovánínabízena. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • na webových stránkách i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení  (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce

 

 Zásilkovna, Úloženka

Na vámi zadanou adresu, vám bude zásilka doručena do nejbližšího místa prostřednictvím " Zásilkovny, Úloženky", kde po obdržení zprávy, budete moci vyzvednout. Po celou dobu je možné zásilky sledovat.

U "Úloženky"  si lze zásilku nechat doručit na vámi zadanou adresu

 

Osobní odběr    

  • na základě vzájemné dohody
7 položek celkem