Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem v horní části stránek.

 

Potřebujete poradit,

máte dotaz?

telefon, WhatsApp, Viber:

00420 775 169 744

afronatur@gmail.com

info@afronatur.cz

 Připojte se k nám na fcb

 

   

 

 

RECENZE ZÁKAZNÍKŮ

V loňském roce 2017 jsem zakoupila 2 páry obuvi u firmy Afronatur. Jeden pár bot pro mně a druhý pár pro manžela. Dámské boty jsou zhotoveny z hroší kůže a pánské jsou kombinace buvola a impaly.  Oba páry bot jsme používali v náročných podmínkách za každého počasí a obstály na výbornou. Obuv je pohodlná, prodyšná a  odpovídá naším představám použití pro horskou turistiku i lov. Jsme velmi spokojeni a určitě to nebyl poslední nákup u této firmy. Děkujeme. Jindřiška a Vašek L.

 

VÍCE RECENZÍ......

                                                                 

               




VŠE O NÁKUPU » JAK OBJEDNÁVAT
JAK OBJEDNÁVAT

Výrobky, které nabízíme jsou vyráběny na zakázku. Přesto, máme některé skladem.  Už i proto, že se často setkáváme s lidmi, kteří neměli možnost se s pravou kůží (pštros, krokodýl, kudu, impala, hroch...) setkat.

Počet druhů zvěře v Jižní Africe a jiných afrických zemích se od počtu zvěře naší země značně liší. 

Pokud si nevíte rady, chtěli byste si ověřit zda je výrobek skladem, nejsou Vám jasné informace - nejjednouší -  dotázat se  mailem, sms, WhatsApp, chatem nebo telefonicky. Pokud nebudeme dostupní nebo na tel. nebudeme reagovat, prosíme zanechte nám  zprávu s nejlépe mailovou adresou a my se vám ozveme.

Předem se omlouváme, pokud nebudeme v nejbližsím čase reagovat. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.) Ale samozřejmě se dá jednat i přes IT techniku.

 

Jak objednávat:

Pokud to bude technicky možné, se zbožím Vás navštívíme osobně, abyste si produkt mohli prohlédnout dřív než jej zakoupíte. 

V opačném případě=>........

  1. Zboží, které máme skladem, lze zakoupit prostřednictvím košíku - vložením do košíku, vyplněním potřebných údajů a ukončením objednávky. Po výběru druhu zaplacení, Vám zboží bude zasláno cca do 3 dnů. Pokud Vám nastane jakýkoliv problém s provedením objednávky- opět nejjednodušší - ozvěte se nám.

 2. Zboží, které je na zakázku tzn. zboží, které byste si nechali vyrobit přesně dle Vašeho přání se odvíjí od několika aspektů: druh kůže, možnosti barvy, zda by se jednalo o set, u obuvi - velikost, jakou byste chtěli podrážku, druh kůže, možnosti barvy apod. Vzhledem k tomu, že se jedná o více aspektů, zboží je specifické, doporučujeme osobní (ústní) kontakt - mailem, zanecháním sms zprávy (tam prosím uveďte Váš mail, jméno) nebo telefonicky. U telefonického hovoru se předem omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete, ozveme se později. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Zde v ČR nemáme zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Osobní (ústní) kontakt doporučujeme i z důvodu, že ne všechno zboží, které bychom pro Vás byli schopni zajistit nebo o které byste měli zájem, je uvedeno na našich webových stránkách.