Vše o nákupu

Pravost kůže

Pravost kůže

Zajisté budou mít někteří námitky proti těmto výrobkům. Ale tak jako u nás je běžné použití vepřovice a hovězí kůže, stejně tak je běžné v Jižní Africe použití mnoha přírodních kůží, například pštrosí či krokodýlí. Na rozdíl od naší republiky, kdy se loví "pár druhů zvěře" , v Jihoafrické republice je více než 56 druhů.

Jejich mentalita je zcela jiná, stejně tak jako názor na lovy. Již jihoafrické malé farmářské dítě přihlíží péči o zvěř na farmě, stejně jako lovům. Ale to jen na okraj.

 

Kůže na obuv je používána výhradně z kůží, které zůstávají jako odpad na taxidermích, kterých je v JAR nespočet.

 

U nás nekoupíte výrobek zpracovatelského průmyslu, ale výrobek dokonalé ruční práce

  • Garantujeme 100% pravou kůži
  • Na vnitřní prostor produktů je použit opět materiál z kůží - buvolů, antilop, jehněčiny,  vepřovic, ale samozřejmě i látka
certifikat

 

 

 

Jak poznáte pravou kůži?

  • krásně voní
  • na dotek je zcela jiná než syntetická
  • pro neznalce není jednoduché rozeznat pravou kůži od imitace. 

Pokud se ze zahraničí dováží výrobky z pravé kůže, na některé druhy kůží je nutné povolení, tzv. CITES. Např. na krokodýlí, hroší, krajtí atd. 

 

Co je CITES? Je to doklad, určité povolení, které podléhá přísným kritériím. Na základě tohoto povolení můžete dovést  pravou kůži nebo výrobky z pravé kůže ze zahraničí. Jiné druhy pravé kůže tomuto ani jinému povolení nepodléhají.

CITES - úmluva o mezinárodním obchodu s ohroženými druhy volně žijících živočichů a planě rostoucích rostlin, která byla sjednána v roce 1973 ve Washingtonu. 

 Takto vypadá  CITES, který musí vlastnit každý prodávající, který dováží pravou kůži ze zahraničí. 

 

export_cites  3 kopie

 

 

Jak objednávat

Výrobky, které nabízíme jsou vyráběny na zakázku. Přesto, máme některé skladem.  Už i proto, že se často setkáváme s lidmi, kteří neměli možnost se s pravou kůží (pštros, krokodýl, kudu, impala, hroch...) setkat.

Počet druhů zvěře v Jižní Africe a jiných afrických zemích se od počtu zvěře naší země značně liší. 

Pokud si nevíte rady, chtěli byste si ověřit zda je výrobek skladem, nejsou Vám jasné informace - nejjednouší -  dotázat se  mailem, sms, WhatsApp, chatem nebo telefonicky. Pokud nebudeme dostupní nebo na tel. nebudeme reagovat, prosíme zanechte nám  zprávu s nejlépe mailovou adresou a my se vám ozveme.

Předem se omlouváme, pokud nebudeme v nejbližsím čase reagovat. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.) Ale samozřejmě se dá jednat i přes IT techniku.

 

Jak objednávat:

Pokud to bude technicky možné, se zbožím Vás navštívíme osobně, abyste si produkt mohli prohlédnout dřív než jej zakoupíte. 

V opačném případě=>........

  1. Zboží, které máme skladem, lze zakoupit prostřednictvím košíku - vložením do košíku, vyplněním potřebných údajů a ukončením objednávky. Po výběru druhu zaplacení, Vám zboží bude zasláno cca do 3 dnů. Pokud Vám nastane jakýkoliv problém s provedením objednávky- opět nejjednodušší - ozvěte se nám.

 2. Zboží, které je na zakázku tzn. zboží, které byste si nechali vyrobit přesně dle Vašeho přání se odvíjí od několika aspektů: druh kůže, možnosti barvy, zda by se jednalo o set, u obuvi - velikost, jakou byste chtěli podrážku, druh kůže, možnosti barvy apod. Vzhledem k tomu, že se jedná o více aspektů, zboží je specifické, doporučujeme osobní (ústní) kontakt - mailem, zanecháním sms zprávy (tam prosím uveďte Váš mail, jméno) nebo telefonicky. U telefonického hovoru se předem omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete, ozveme se později. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Zde v ČR nemáme zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Osobní (ústní) kontakt doporučujeme i z důvodu, že ne všechno zboží, které bychom pro Vás byli schopni zajistit nebo o které byste měli zájem, je uvedeno na našich webových stránkách. 

Dodání zboží

 

  • dodávka Vámi objednaného produktu trvá od 3 dnů (zboží je skladem) až 8 týdnů (skladem není a zboží se musí zadat u výrobce). Bohužel máme i zkušenosti, že některé zboží nám je doručeno také až za několik měsíců a není v našich silách doručení uspíšit. Dovoz do ČR trvá v průměru  10 - 20  pracovních dní. Výroba, doprava, celnice to vše způsobuje dobu, kterou skutečně  uspíšit nedokážeme. Proto prosíme o trpělivost. Informujeme Vás předem o této nemilé skutečnosti, neboť neradi slibujeme něco, co nemůžeme, ač bychom rádi, ovlivnit. Proto u výrobků, které je vyráběno na zakázku, dobu doručení nejsme schopni určit přesně. Na druhé straně máme skutečnosti, že zákazník si na "své" zboží počká. Odměnou je spokojenost a kvalita výrobku.

 

  • o dodání zboží Vás budeme průběžně informovat nebo i sami se telefonicky nebo mailem informujte o délce výroby a doručení, abyste alespoň přibližně věděli termín dodání.

 

  • v případě, že se jedná o set (např. požadujete stejnou barvu kabelky s peněženkou a páskem), upozorňujeme na skutečnost, že zbarvení každé série kůží může vykazovat nepatrně odlišný odstín barvy, proto se sety musí vyrábět z kůží, které byly barveny společně. Z toho vyplývá, že pokud si výrobky budete přát jako set, musíte nás na toto upozornit. V opačném případě nemůžeme ručit za stejný odstín jednotlivých výrobků.

 

  • Afronatur si vyhrazuje právo na změnu ceny po předchozím písemném nebo ústním upozornění zákazníka, pokud dojde k podstatné změně směnného kurzu měny EUR nebo USD, změn dovozových předpisů a nebo změny ceny výrobcem.

 

  • vzhledem k tomu, že se jedná o vyjímečné, luxusní zboží, pokud to bude technicky možné, nebráníme se osobní schůzce, abyste si ukázkové zboží mohli osobně prohlédnout

 

POBYTY

 

  • taktéž u zprostředkování pobytů se nebráníme osobní schůzce, kde se společně proberou Vaše přání, možnosti a naše doporučení

   

Předem se omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete telefonicky, nebo se ihned neozveme zpět. Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat. Prosíme zanechte nám sms zprávu s nejlépe mailovou adresou a my se vám ozveme.Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

 

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Objednávka

Přesto, že se jedná o výrobky na zakázku, máme některé zboží skladem. A to z důvodu:

 

1. setkáváme se s lidmi, kteří nemají možnost se s přírodní (pravou) kůží setkat, což je pochopitelné. Počet druhů zvěře v Jižní Africe a ostatních afrických zemích je zcela odlišný od počtu zvěře u nás

 

2. nebot´ se jedná o atypické produkty (atypické pro nás, v JAR jsou tyto výrobky zcela běžné), nepředstavujeme zboží na našich webových stránkách pouze prostřednictvím klasického e-shopu, ale uvítáme telefonickou domluvu. Nebo, pokud to bude technicky možné osobní schůzku, abyste měli možnost si výrobky prohlédnout.

Pokud výrobky znáte (druhy kůže a jejich kvalitu), máte zájem si je ihned objednat, jsou na našich webových stránkách www.afronatur.cz označeny možností ihned k nákupu (jsou na skladě), objednávku lze provést prostřednictvím vložením do košíku a pokračovat dle pokynů.

 

Pokud si nejste s něčím jisti, nejjednodušší způsob je nás kontaktovat tel. 00420 775 169 744, přes live chat, WhatsApp nebo mailem afronatur@gmail.com, nebo zanechat sms zprávu a my se Vám co nejdříve ozvem.

Předem se omlouváme, pokud nás ihned nezastihnete telefonicky nebo se ihned neozveme zpět. (V tom případě prosíme o zanechání sms zprávy nejlépe s mailovou adresou) . Pobýváme s klienty v JAR a ne vždy máme možnost ihned reagovat a také ne na všech místech bývá signál. Odpověd´ očekávejte v každém případě, jakmile to bude z naší strany možné.

Nemáme zde v ČR zástupce, který by za nás jednal v naší nepřítomnosti - klademe důraz na osobní dohled a zodpovědnost veškerých kroků (odpovědi na Vaše dotazi, zajištění objednávek, řešení reklamací apod.)

Způsoby úhrady
  • Faktura je kupujícímu vždy zaslaná e-mailem nebo spolu se zbožím

 

Způsoby úhrady:

1. PLATBOU BĚŽNÝM BANKOVNÍM PŘEVODEM na účet

Při této variantě:

Zboží je na skladě: Po připsání platby na náš účet, bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1-4 dny na převod z banky  (počet převodních dnů závisí na bance)

Zboží na zakázku: Po připsání zálohové finanční částky na náš účet (pokud nebude domluveno jinak), bude objednávka zadána u výrobce. Po dodání od výrobce, bude zákazníkovi zaslána faktura se zbývající částkou. Po připsání platby na náš účet, bude objednávka ihned expedována. Při tomto způsobu platby je třeba k termínu dodání přičíst 1-4 dny na převod z banky  (počet převodních dnů závisí na bance)

 

Název banky:

GE Money Bank, a.s.   

Havlíčkovo nám. 91  

580 01 Havlíčkův Brod   

Česká republika

 

Název účtu:

Afro-onzi Leather s.r.o.     

Jihlavská 3601     

580 01 Havlíčkův Brod    

Císlo úctu IBAN   CZ69 0600 0000 0002 1561 4835         

SWIFT kód   AGBACZPP

 

Bankovní spojení:

215614835 / 0600 EUR účet            

214734835/ 0600 CZK účet

 

 

2. Finanční částku za zboží přebírá poštovní pracovník nebo přímo řidič (kurýr) přepravní společnosti

 

  Česká pošta (balík na poštu)                                      

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den v ČR, SR
  • odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí - na poštovních webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán
  • využijte službu sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • avizování sms/email je nedílnou součástí služby
  • balík si vyzvednete na zvolené poště, kdykoli, během její pracovní doby

 

 

 Česká pošta (balík do ruky)             

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • vaše zásilka bude doručena na jakoukoliv adresu v ČR, SR
  • adresátovi se zasílá SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku
  • ve všední dny se doručuje mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin
  • v případě, že máte zájem o doručení zásilky v odpoledních hodinách, ověřte si nejdříve, zda je ve vaší lokalitě služba Odpolední doručování nabízena. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • na webových stránkách i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení  (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce

 

 

3.Finančí částka je hrazena při osobním odběru v hotovosti

  

Osobní odběr        

  • na základě vzájemné dohody
Doprava

DÁREK PRO VÁS! DOPRAVA  U VŠECH VÝROBKŮ ZDARMA

 

 

 Česká pošta (balík na poštu)                                      

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • možnost vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den v ČR, SR
  • odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí - na poštovních webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán
  • využijte službu sledování zásilek (Track & Trace) na internetových stránkách České pošty (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • avizování sms/email je nedílnou součástí služby
  • balík si vyzvednete na zvolené poště, kdykoli, během její pracovní doby

 

 

 Česká pošta (balík do ruky)     

  • zásilka do hmotnosti 30kg
  • vaše zásilka bude doručena na jakoukoliv adresu v ČR, SR
  • adresátovi se zasílá SMS nebo e-mail  s informací o pohybu balíku
  • ve všední dny se doručuje mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin
  • v případě, že máte zájem o doručení zásilky v odpoledních hodinách, ověřte si nejdříve, zda je ve vaší lokalitě služba Odpolední doručovánínabízena. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • na webových stránkách i v mobilní aplikaci máte možnost Změnit termín i způsob doručení  (je třeba znát podací číslo zásilky)
  • pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce

 

 

Osobní odběr    

  • na základě vzájemné dohody
8 položek celkem